EERSTE

.
Het is jammer, maar het weer is niet zo mooi als beloofd is. Het is somber en vrij fris, slechts 15 graden. Is niet zo heel erg, nu heb ik de ochtend heerlijk lezend door kunnen brengen. Een hele serie korte verhalen heb ik gelezen. Dat vind ik erg prettig om te doen, want dan leg je wat makkelijker je boek weg voor een korte onderbreking zoals een plaspauze of het maken van een kop koffie. Als je midden in een lang verhaal zit, kan dat best storend zijn en ben je misschien geneigd het uit te stellen, waardoor de kans groot is dat je opeens wel erg hard moet lopen om op tijd bij de wc te zijn.
Inmiddels is het middag en heel voorzichtig doet de zon af en toe net of hij door wil komen. Helaas tot nu toe zonder succes. Ook voor deze middag vind ik dat niet zo’n probleem, want dan kan ik straks met een gerust hart naar tennissen kijken. Hoef ik me niet schuldig te voelen, omdat ik binnen blijf en een dag geen frisse neus haal. Ik houd ook helemaal niet van een frisse neus. Meestal voelt ie dan gewoon koud, dat is nog erger dan fris.
Dit is het dan, mijn eerste echte stukje op dit weblog. Ik moet er nog een beetje inkomen, maar dat gaat vanzelf, neem ik aan.
.

4 thoughts on “EERSTE

  1. Oke… hier dan óók de eerste reactie , er moet iémand de eerste zetten toch?
    Hier hetzelfde weerbeeld helaas al hadden wij er ook niet echt last van .Er moest een beetje geklust worden en dan is warmte alleen maar lastig!
    Jij bent dus pas begonnen met deze blog, en je verhaal kun je daar zeker in kwijt. Ik log al bijna 8 jaar en heb er veel plezier in al heb ik niet écht “een verhaal” 😉
    veel plezier en succes!

  2. De kop is er af. Hier bij ons waaide het hard en ook de temperatuur was niet echt zomers..
    Je hebt een leuke manier van schrijven. Het leest dan ook lekker vlot.
    Ik ga zeker je blog in de gaten houden.
    Veel succes!

Geef een reactie

