ZWIJMELWEEKEND

.
Gisteren en vandaag heb ik heerlijk zitten zwijmelen met alle nummers die weer bij Marja waren geplaatst. Extra veel dit keer, want de rubriek bestaat een jaar. Hoewel ik elke week luister naar de diverse nummers, heb ik zelf nooit meegedaan. Ik heb namelijk geen idee hoe je zo’n video moet plaatsen. Gisteren heb ik de eerste helft van de nummers geluisterd en dat was al een behoorlijke zit. Vandaag dus de rest. Ik eindigde met een nummer van Jim Groce en zat dus meteen op youtube. Uit mezelf kom ik daar nooit, maar nu, omdat ik er toch al was, heb ik de rest van de middag allerlei nummers gezocht en geluisterd. Van John Farnham tot Patricia Paay (ja, echt) en van Culture Club (op verzoek van echtgenoot) tot UB 40. Uiteraard een heleboel nummers van Queen geluisterd en ook Shaggy kwam nog langs. Al met al ben ik een paar uur zoet geweest en besloot toen om één van mijn absolute favorieten alsnog bij Marja aan te geven voor het feestelijke weekend. Maar ja, het is natuurlijk al zondag en de rubriek heet Zwijmelen op zaterdag.

Ik ga natuurlijk niet zeggen welk nummer het is, want Marja heeft beloofd het volgende week in de lijst op te nemen. Dus, ben je nieuwsgierig naar (één van) mijn favoriete nummers, kijk dan volgende week zaterdag bij Marja’s zwijmelen op zaterdag. Misschien vind ik dat zelf zo leuk, dat ik een cursus videootje plaatsen ga volgen. Zal wel niet bestaan, maar ik heb kinderen die misschien wel weten hoe dat moet. In ieder geval heb ik nu een lekker lang zwijmelweekend achter de rug en daar heb ik enorm van genoten.

Nu ga ik aan de zuurkoolstamppot. Ook lekker.
.

8 thoughts on “ZWIJMELWEEKEND

  1. Wij doen dat thuis ook wel eens, in het weekeind met z’n tweeën biertje en wijntje erbij en dan uren muziek middels Youtube luisteren/kijken.

  2. Leuk dat je er een heel logje aan hebt gewijd. Je komt zaterdag gegarandeerd aan de beurt. Zodra ik wakker ben zal ik jouw linkje plaatsen. Als het je lukt om de video zaterdag op je blog te plaatsen, zal ik daar rechtstreeks naar verwijzen. (media toevoegen – voeg YouTube toe – titel of naam invoeren – o.i.d.)
    Succes.

  3. Wat zou het leven zonder muziek zijn! Link insluiten op Youtube….kopieëren en hier in je bericht plakken als ik het goed heb……

  4. Is niet echt moeilijk een filmpje plaatsen, inderdaad op you tube bij het filmpje op j “insluiten” klikken en de link die je dan te zien krijgt kopieren.
    Die kun je dan in je nieuwe bericht kopiëren maar dan moet eerst even rechts bovenaan op “tekst” klikken , zodra je de link geplaatst hebt klik je weer op “wysiwyg” en dan zie het you tube filmpje al verschijnen.
    Als je er niet uit komt stuur je maar een mailtje!

  5. Ahhh mooiiiiii

    Enne als jullie toch komen dinsdag…. laat ik je wel zien hoe het moet….je zal zeggen ‘Oh is t zo simpel?’ ….wedden dat je t snapt nog voor je je eerste hap taart hebt doorgeslikt?
    🙂

Geef een reactie

