ZITDANSEN

Jaaaaa…. Hij staat weer voor de deur, de auto. We hebben er anderhalve week op moeten wachten. Op de plaats waar het navigatiesysteem hoort, gaapt nu een groot gat, maar gelukkig hebben we wel weer een stuur. Dat rijdt toch wat gemakkelijker. We hebben geen zin in weer een inbraak, vandaar het gat. Het is alleen een beetje jammer dat we nu ook geen muziek in de auto hebben. Voor korte afstanden is dat niet zo erg, maar heen en weer naar ons hutje zonder muziek is toch een stuk vervelender. Onze medeweggebruikers zouden het maar vreemd vinden als ze ons stil naast elkaar zouden zien zitten. Normaalgesproken zitdans en zing ik altijd enthousiast met de muziek mee. Iedereen weet dat. Echtgenoot beperkt zich tot zingen. Hij is bang dat we nogal gaan slingeren als hij ook zitdanst. Het woordenboek van Word kent het woord zitdansen niet. Tssss, jullie wel toch? Hoop ik.

Echtgenoot is momenteel druk op zoek naar een oplossing. Zoonlief heeft een linkje gestuurd van een site waar je allerlei apparaatjes kunt vinden. Ik heb er de ballen verstand van dus bemoei me er niet mee. Ik hoor praten over blauwe tanden e.d. Nou, dan haak ik al snel af. Wie wil er nou blauwe tanden? Ik heb wel gehoord van gouden tanden, heb het zelfs weleens gezien, maar mooi is anders. Tegenwoordig heb je zelfs complete glinstergebitten. Je schrikt je toch driemaal een slag in de rondte als iemand daarmee zijn mond open doet. En je kan er waarschijnlijk geen muziek mee luisteren ook. Dat schijnt met die blauwe tanden dan weer wel te kunnen. Ik wacht wel af wat het wordt. Echtgenoot is in ieder geval even bezig.

Ik ga maar eens nadenken over een kerstverhaal. Ben ik ook bezig.

.

2 thoughts on “ZITDANSEN

  1. Nou ja, hóófdzaak is dat jullie weer kunnen rijden, zingen kun je als dat echt wilt ook wel zónder radio al moet je dan wél een beetje tekst vast zijn en á capella zingen;-) Wij nemen bewust geen geïntegreerde navigatie ,maar gewoon zo’n los dingetje dat mee naar binnen gaat zodat te zien is dat geen begerenswaardige navigatie ingebouwd zit.

  2. Die portable bleutooth (blauwe tand) speakertjes zijn echt handig. met sommige kan je ook gewoon bellen, mits ze via je telefoon gaan natuurlijk…

Geef een reactie

