CLIFF

.

Toen ik gisterochtend wakker werd, zat er een deuntje in mijn kop dat maar niet wilde wijken. Waar het vandaan kwam weet ik niet, want het is oud. Heel oud. Ik zal een jaar of 13, 14 zijn geweest, toen ik dit nummer voor het eerst hoorde en het was van mijn favoriete zanger. Uiteraard was ik er helemaal hoteldebotel van en dat liedje zong hij natuurlijk speciaal voor mij. Zodra het op de radio was, moest iedereen stil zijn en dan droomde ik heerlijk weg en zweefde rond in de armen van Cliff.

Het is dus uitermate geschikt om vandaag nog even terug te denken aan toen en te zwijmelen met Sir Cliff Richard.

.

16 thoughts on “CLIFF

  1. Heerlijk nummer uit jouw en onze jeugd. Bedankt we hebben mee gezwijmeld.
    En iedereen maar denken dat meneertje Cliff Richard op vrouwen viel in die tijd. We weten intussen wel beter. Fijn weekend.
    P.S. Dit nummer stond in januari 1962 in de hitparade,
    dus jij bent ook een echte babyboomer😉

  2. Dit is dus het echte Zwijmelen .Buiten Country vind ik dit soort muziek ook heerlijk om naar te luisteren
    Fijn weekend,lieve groetjes Elisabeth

  3. Ook wij hebben veel op dit nummer gedanst, Cliff was in die tijd natuurlijk héél bekend onder de tieners en menig meisje zwijmelde bij zijn muziek….ik kende Henk al ;-)!

  4. Je kunt in slechter armen ronddansen dan in die van Cliff denk ik. Moeten mooie herinneringen zijn. Heeft heel wat leuke deuntjes op zijn naam staan die Cliff Richard.

    Overigens een mooi fenomeen die liedjes die in je kop blijven hangen, zo heb ik beide kerstdagen Feliz Navidad van Jose Feliciano bij me gehouden🙂

  5. Leuk om een mede Country fan te hebben op Blogger .Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Rodney Crowell en ik twijfel zelfs of ik zijn uitvoering ergens op CD heb staan .Ik ga op zoek haha .En Hal Ketchum ,tja wat een stem he !!
    Groetjes Elisabeth

Geef een reactie

