CONTACT OF GEEN CONTACT

.
Voor het internet er weer uitvliegt, doe ik maar even een soort steno verslag.

Pinksteren was mooi, met op de eerste dag een bui(tje). Heerlijk gebbcued in zeer prettig gezelschap. Tweede dag een zoon met vriendin op bezoek. Warm, droog en gezellig. Dinsdag wilde ik een verslag schrijven, maar het schoot erbij in. Woensdag idem dito. Donderdag zou ik het echt doen. Maar toen had ik geen internet. En geen tv. Er was een storing, zei iemand van de receptie. Ja, duhhuh, dat hadden wij ook wel door. ’s Morgens hebben we dus gefietst. Echt waar. Na de lunch was alles nog steeds dood, dus zijn we een stukje gaan rijden. Ja, met de auto natuurlijk, ik ga echt niet twee keer op een dag fietsen. Hebben in Ruinen een ongezond groot, maar buitengewoon lekker ijsje gegeten. Bij thuiskomst nog steeds niets. Echtgenoot is gaan vragen wat er precies aan de hand was en hoe lang het nog zou duren, want ja, WK voetbal en zo.

De reden van de storing? Je gelooft het niet, maar ze hebben een klein muisje de schuld gegeven. Die zou een kabel hebben doorgeknaagd. Nou, daar trap ik dus echt niet in. Muisjes hebben hier al het lekkere voedsel wat ze zich maar kunnen wensen en dan zou er eentje onder de grond kruipen om een kabel door te knagen? Dacht het niet.

Echtgenoot had zijn fiets nog niet weg gezet, of ik had contact. Ook de tv deed het weer. Het was inmiddels half vijf. Helaas was het van korte duur. Om acht over acht knalde de hele boel er weer uit. Gisteravond dus genoten van het avondconcert van de vogels en daarna lekker op tijd naar bed.

Vanochtend lag alles er nog steeds uit, maar om tien uur werkte het weer. Dus voor de hele boel er weer uit knalt, doe ik even een soort steno verslag. Gemakshalve ga ik er maar van uit, dat iedereen weet wat steno is.
.

9 thoughts on “CONTACT OF GEEN CONTACT

  1. Ik hoop voor jullie dat vanavond alles gewoon blijft functioneren anders zal je de kroeg in moeten om naar de wedstrijd te kijken… Was het twee keer dezelfde muis? Of hebben ze het met een slecht kabeltje net niet verholpen?

  2. Nou ja, ook wel lekker rustig toch? En die vogeltjes zijn ook al zo rustgevend. En vanavond is nog maar de eerste wedstrijd.. Er komen er meer. Ach, voor je man hoop ik dat alles het blijft doen vanavond hoor. Geniet ze!

  3. Een muisje? Wedden dat Bella die kabel nog niet door had kunnen bijten, en als zij haar tanden ergens in zette: berg je maar. Ik duim voor je dat internet het vanaf nu zonder problemen blijft doen🙂
    Liefs Kakel

  4. Hmmm laat ik nou niet weten wat steno is *grijns*

    Maar wel fijn te lezen dat je ook buiten het werk van het ‘muisje’ dingen hebt gedaan die jou en je knuffelbeer goed deden! Houden zo!

  5. Nou als dit verslag écht in steno geschreven was zou ik het niet kunnen lezen;-)
    Ik ga voor je duimen dat je nu “verbonden ” blijft én tv kunt blijven kijken maar als ik héél eerlijk ben zou ik blij zijn als onze TV de komende weken zwaar gestoord zou zijn😉

Geef een reactie

