HERENBEZOEK / LAPPENMAND

.

“Hé Neel, wat zie ik nou? Had je me niet even kunnen bellen?”
“Bellen? Hoezo? Wat zie je?”
“Doe niet zo onnozel! Je hebt opeens twee vreemde mannen op je blog gehad en je vond het niet nodig om dat even aan mij te vertellen.”
“Heren. Het zijn heren. Mannen klinkt zo eh… mannelijk, zal ik maar zeggen. Waarom had ik dat moeten vertellen, dat gebeurt toch wel vaker?”
“Ja, maar dat is altijd dezelfde. Deze zijn vreemd en toevallig komen ze ook nog eens op dezelfde dag.”
“Of ze vreemd zijn, weet ik niet, maar ze zijn inderdaad voor het eerst op mijn blog geweest, ja. Leuk toch? Ik houd wel van een beetje herelijke aandacht.”
“Van wat? Dat heet mannelijke aandacht en daar had je best meteen op in kunnen gaan.”
“Voor mij is het herelijke aandacht, klinkt een stuk heerlijker. Misschien had ik dat moeten doen, maar opeens zag ik hem staan en toen ben ik er maar meteen ingedoken.”
“You lost me. Waar heb je het nu weer over? Waar ben je ingedoken?”
“De lappenmand. Hij was net leeg, dus ik kon er meteen in. Mijn hoofd zat (en zit nog steeds een beetje) vol en mijn buik liep (en loopt nog steeds een beetje) leeg. Dus….”
“Oh, oké, maar wat ga je nu doen met die mannen, sorry, met die heren?”
“Ik ga helemaal niks met ze doen. Ik heb mijn eigen heer hier in huis, maar natuurlijk ben ik blij met de twee nieuwe heren op mijn blog en ik ga zeker bij hen op bezoek….”
“Je gaat naar ze toe? Maar je zou niks met ze doen.”
“Hemel mens, moet ik dan alles uitleggen? Ik ga op bezoek op hun weblog natuurlijk. Jij bent niet echt helder vanmorgen, hè?”
“Nee, mijn hoofd zit ook een beetje vol en mijn buik loopt….Oh, ik ga je hangen, dag.”

Ik zou mijn lappenmand door kunnen sturen, maar ik denk dat ik er eerst zelf nog een dagje gebruik van ga maken.

.

7 thoughts on “HERENBEZOEK / LAPPENMAND

  1. Nou ja zeg….. alsof héren ontvangen op je blog “not done” is !
    Ik ontvang al heel lang diverse heren op m’n log en voel me daar helemaal top bij! Ze brengen de nodige afwisseling omdat ze vaak nét even anders denken over een heleboel zaken dan dames.
    Mijn “blogmannen” zijn soms zelfs nog járen jonger dan ik, over “not done” gesproken voor een oude muts als ik ben…. mijn zegen héb je hoor, geniet van de heren en kóester ze , dat doe ik ook!

Geef een reactie

