CONTACT

.

Na een aantal dagen zonder internet en een stotterdag van in en uit, hoopte ik vandaag weer normaal gebruik te kunnen maken van mijn padje. Helaas, ook vandaag gaat het niet zoals het hoort. Ik begin lichtelijk geïrriteerd te raken als ik niet eens voldoende tijd krijg om ergens iets te lezen, laat staan te reageren. En dan zeg ik het nog heel erg netjes. Omdat ik niet weet wanneer alles weer normaal werkt, weet ik ook niet wanneer ik overal weer normaal langs kan komen. Zodra ik weer even contact heb, plaats ik dit berichtje. Hopelijk lukt dat nog vandaag.

Ha, ik zit er weer in. Meteen plaatsen nu.

.

5 thoughts on “CONTACT

  1. Harriejakkiebah wat vervelend is dat. Ik heb het gelukkig zelden maar af en toe wel als ik niet thuis ben met mijn foon en dan baal ik ook. Het geduld wordt dan op de proef gesteld😉

    Tot morgen (en hier is ook wifi hoor grinnik)

Geef een reactie

