FEESTJE

.

Zoon en schoondochter zijn nu in Salt Lake City, de plek waar je in principe je hele familiegeschiedenis kunt uitpluizen. Zoon heeft vannacht dan ook een berichtje gestuurd en gevraagd om wat namen en data. Vandaag gaat hij dan op onderzoek uit. Echtgenoot heeft toevallig een tijd geleden bij de gemeente Amsterdam een gezinskaart opgevraagd en daar staan natuurlijk de nodige gegevens op. Kon hij nu dus mooi doorgeven. Zo kwamen we er ook achter dat precies vandaag, hoewel 137 jaar geleden, mijn grootmoeder werd geboren. Feestje dus. Ik ben benieuwd wat zoon allemaal kan vinden.

En dan wat dichter bij huis. Vorige week maandag is oudste zoon geopereerd aan zijn elleboog. Hij kon zijn arm niet meer volledig strekken en had daar last van, o.a. tijdens het squashen. Nu strekken mijn armen ook niet helemaal, maar ik heb er niet echt last van. Ik squash dan ook niet. Het is voor mij alleen lastig als ik ga slapen, omdat ik dan met één arm gestrekt omhoog lig. Doordat hij niet goed strekt blijft mijn onderarm in de lucht zweven en dat is niet prettig. Ik heb daar een simpele oplossing voor: een extra kussen waar mijn arm op kan steunen. Ik houd niet zo van operaties. Zoon ook niet, maar hij houdt wel van squashen, dus. Gelukkig is alles goed gegaan, maar hij mag geen auto rijden. Hij werkt nu dus thuis. Als alles goed en op tijd verloopt, kan hij zijn arm weer volledig gebruiken als de baby geboren wordt. Feestje dus.

We zijn momenteel thuis, want ik moest nieuw prikspul bestellen en a.s. donderdag gaan we naar Schiphol. Zoon, schoondochter en kleinzoon komen dan weer terug van hun prachtige reis naar Amerika. Schoondochter stuurde vannacht nog een foto van kleinzoon en oh, mensenlief, wat groeit hij hard. Hij lijkt al een echt kind. Ik kan bijna niet wachten tot ik hem weer heerlijk kan vasthouden en knuffelen. Feestje dus.

.

6 thoughts on “FEESTJE

  1. Wat leuk, die familieuitzoekerij! Maar waar heb je een gezinskaart voor nodig? Een leuk feestje is nooit weg, zeker een knuffelfeestje! 😘

  2. Nog maar één nachtje slapen dus;-) In beetje in de familiegeschiedenis duiken is altijd érrug leuk, gefeliciteerd met de verjaardag van je oma , ze zal het niet vieren denk ik;-)

  3. Succes met het uitpluizen. Mijn voorouders schijnen van adel te zijn geweest als ik mijn opa mocht geloven. Het beste met de arm van je zoon, dat hij weer gauw mag squashen. En lekker knuffelen met je kleizoon

Geef een reactie

