PAASTIJD

.

Tweede Paasdag alweer. Wat gaat de tijd toch snel, zelfs als het allemaal niet zo lekker loopt. Gelukkig hoef ik nog maar twee bestralingen te ondergaan, daarna gaan we verder in het tia circuit. Een mens moet wat hè. Jammer genoeg moet ik morgen proberen om de afspraak voor de MRI te verzetten i.v.m. een crematie. Ook zoiets waar een mens niet op zit te wachten. Soms krijg je het idee dat alles tegelijk op je pad komt en als het nou nog leuke dingen waren, was er niets aan de hand, maar helaas.

In ieder geval hebben we een heerlijke eerste Paasdag achter de rug met een uitgebreide paasbrunch bij oudste zoon. Bijkletsen over alleen maar leuke dingen, lekker eten en ontspannen. Maar vooral genieten van onze kleindochter, een eersteklas lachebekje. Ze groeit als kool, hoewel ik dat een rare uitdrukking blijf vinden.

Nadat we thuis kwamen, hebben we allebei even een dutje gedaan. (ja, we worden een dagje ouder, nietwaar, dan heb je dat af en toe gewoon nodig) Ik had amper mijn ogen open toen derde zoon met vrouw en kleinzoon voor de deur stond. Kleinzoon wordt in juli al weer twee en is inmiddels iets beweeglijker dan kleindochter. Echtgenoot lag dus regelmatig over de grond te rollen of was met de bal aan het spelen. Ja, natuurlijk mocht kleinzoon meedoen. Prachtig vond ie het. Zowel echtgenoot als kleinzoon. Echtgenoot stond vanochtend wel op met spierpijn, maar dat heeft hij er graag voor over.

Ik heb het van tevoren niet gezegd, maar ik hoop dat iedereen een heerlijke paastijd heeft of heeft gehad.

.

8 thoughts on “PAASTIJD

  1. Dat genieten van die ukkies is jullie uiteraard meer dan van harte gegund, evenzo het samenzijn en dat dat alles je een beetje kon afleiden van de nare tijden die jullie nu door maken.

    Liefs.

  2. Alsof je niet genoeg te verduren hebt gehad (vorige blog ook gelezen) Je hebt in ieder geval een leuke paasdag gehad waarbij je genoten hebt van de kleinkinderen. Hier zijn we in blijde verwachting van de eerste, dochter is op de helft

  3. Heerlijk, kleinkinderen. Wij hadden er de eerste dag 3 en de tweede dag 4! Dinsdag lagen we voor Pampus, maar het waren gezellige dagen. Ik ben blij dat jullie een fijne Pasen hebben gehad. Nu nog 2 scans en dan heb je (daar gaan we toch echt vanuit) het gehad. Het is zomertijd, dus we gaan genieten van de zomer 😃. Ik heb nog voor een week duimen…. 😘😘😘

Geef een reactie

