NU EVEN NIET

.

Van de week had ik oudste zoon aan de telefoon en die vertelde dat hij mijn logs weer eens helemaal bijgelezen had.

“Oh, nog leuke nieuwe stukjes gelezen?” vroeg ik in mijn onschuld.

“Eh, nee, noppes, nada”, was het antwoord en hij maakte me duidelijk dat mijn laatste stukje al van een maand geleden was. Ja, dat is natuurlijk al best een tijdje. Hij wilde weten waarom dat zo was. Ik legde het uit en hij begreep het. Gelukkig. Hoewel ik geen zin heb om er hier uitgebreid op in te gaan, hoop ik dat jullie uit de nu volgende zin ook begrijpen wat de reden is.

Ja, ik leef nog en nee, ik wil het voorlopig niet meer over mijn (on)gezondheid hebben.

De leuke dingen willen momenteel niet lekker uit mijn vingers komen, dus blijf ik hier nog even weg.

.

11 thoughts on “NU EVEN NIET

  1. Maar natúúrlijk begrijpen we dat. het is allemaal niet niks wat je voor je kiezen kreeg. Maar evengoed is het fijn om te horen “dat je nog leeft”😉
    We wachten gewoon rustig af totdat je “er weer zin in hebt”.

  2. Groot gelijk!! Laten we hopen dat het over een paar weken allemaal weer helemaal positief is en we lachend van de zomer kunnen gaan genieten. 😘😘😘

  3. Zo is het, rustig aan. Ik ben er ooit eens een half jaar uitgeweest en daarna weer verder gegaan. Zou weer kunnen gebeuren, bloggen doe je voor je plezier het is geen aangenomen werk. Veel goeds gewenst!

Geef een reactie

