HELP

.

Dat had dok dus niet, gelijk. Zowel de kuur als de druppels haalde niets uit. Ik werd langzaam gestoord van de pijn. Lichtelijk gestoord ben ik natuurlijk altijd geweest, maar dat was gewoon een prettige vorm. Deze nieuwe vorm is een stuk minder prettig. Je kunt beter een bevalling doormaken, dan weet je namelijk zeker dat de pijn overgaat. Mijn oor is dubbel ontstoken, zowel van binnen als van buiten. De pijn die daarmee gepaard gaat is bijna niet te beschrijven, zo intens. Deze pijn wens je niemand toe. Concentreren is vrijwel onmogelijk, lezen lukt niet, doordat de pijn zo ontzettend overheersend is.

Ik ging uiteraard terug naar dok. Ze kon zien dat de hele rechterkant van mijn gezicht nog steeds gezwollen was. Mijn temperatuur was wel iets gedaald, maar daar hield de verbetering mee op. Ik kreeg deze keer oordruppels en een zwaarder antibioticum, bestaande uit slechts drie dikke tabletten. Dat samen moest de klus klaren anders moet ik volgende week weer terugkomen om dan eventueel doorverwezen te worden naar een KNO arts. Dat is niet waar ik op zit te wachten, want dat zou betekenen dat we naar huis moeten.

Inmiddels zijn de drie pillen op, de oordruppels lijken af en toe de pijn te verergeren en ik ben niet blij. Als ik op google zoek, zie ik duizend en één artikelen over oorontsteking bij kinderen en hoe onschuldig het eigenlijk is. Jazeker, onschuldig! Over volwassenen wordt slechts weinig vermeld. HALLO! Ik ben geen kind meer, al een tijdje niet en ik verga van de oorpijn. Er wordt geroepen dat het (meestal) spontaan weer overgaat, na een dag of drie. Meestal misschien, maar niet bij mij. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil niet naar huis en al helemaal niet naar een KNO arts.

HELP!!!

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en mij kan vertellen hoe het opgelost kan worden?

Alsjeblieft???

.

11 thoughts on “HELP

  1. Je neus spoelen als zot, maar of dat hier nog gaat helpen…
    Ik zou eigenlijk gedacht hebben dat je trommelvlies gescheurd zou zijn en dan ben je op zijn minst van de pijn af. Dat gebeurt bij mij namelijk altijd als het afschuwelijk veel pijn doet.
    Veel beterschap…

  2. Nee geen idee, het zit gewoon goed verstopt.
    Maar in principe kun je toch in elk ziekenhuis terecht bij een KNO arts na een verwijzing? Niet mee doorlopen hoor, dan wordt het alleen maar erger, duurt al veel te lang! Sterkte!

  3. Hier word je niet bepaald blij van. In Assen is een goed ziekenhuis, daar kan je ook naar toe (je bent tenslotte op vakantie, J krijgt regelmatig toeristen bij hem op de afdeling). De huisarts kan je morgen zo naar de SEH doorsturen. Beterschap, sterkte!! 😘😘😘

  4. Ik las je bericht eerder vandaag in de auto op weg naar Artis….. reageren kon ik wel maar dat had dan via mijn gsm gemoeten en dat vind ik niet prettig, dus vandaag mijn late reactie.

    Wat een vervelende toestand, hè bah!
    Ik kan je helaas niet adviseren, heb zelf in 2008 met die ellende gekampt en moest geopereerd worden, en dat hoop ik oprecht dat dat jou bespaard zal blijven.

    Ik hoop ook dat er snel een oplossing komt en je weer volop genieten kunt van al het moois om je heen, zeker hier bij mij in de buurt😉

    Dikke knuffel, hou je haaks, ook knuffel voor jouw manneke.

  5. Verdórie dát is vervelend! Helaas ik heb ook geen wondermiddel dus ik vrees dat het de KNO arts moet worden ( zeg ik die zelf die raad ook in de wind sloeg)
    Maar ik vrees dat je gehoor schade op kan lopen als dit niet verhopen wordt.
    Ik kan me herinneren van vroeger, toen ik als kind vaak oorontststeking had, dat het soms doorgeprikt moest worden zodat de zooi eruit kon lopen. Klinkt erger dan het is want doordat alles tóch al zoveel pijn doet voel je daar nauwelijks iets van.

  6. Gelukkig geen oorontsteking meegemaakt de laatste decennia. Als kind wel kan ik me nog herinneren. Kloppend oor en erge pijn. Oordruppel kuur en af en toe een kusje van moeder deed wonderen. Hoop dat je er gauw vanaf komt, beterschap

Geef een reactie

