GEEN KERSTVERHAAL

.

Morgen is het Kerstmis en ik heb me daar nog niet echt op voorbereid. Er waren te veel zaken waar ik mee bezig was. En (waarschijnlijk een soort afwijking) ik kan me maar op één ding tegelijk richten. De afgelopen maanden leefde ik van dokter naar dokter, de logeerpartijtjes van zoon, schoondochter en kleinzoon, in de periode voor hun verhuizing en nog wat andere dingen. Gisteren mochten we onverwacht weer een dagje op kleinzoon passen en dat is altijd een feest. Weliswaar zeer vermoeiend, maar toch een feest. En dan is het vandaag opeens de dag voor Kerst. Het is maar goed dat zoon de jaarlijkse kerstbrunch graag in zijn nieuwe huis wilde houden, want als ik alles nu zelf had moeten organiseren, dan was er niet veel van terecht gekomen. Wat ik echt heel jammer vind, is dat er wederom geen kerstverhaal is. Ik ben er gewoon niet aan toe gekomen. En om nu even snel een flutverhaaltje in elkaar te flansen, zie ik ook niet zitten. Dus. Ik zou natuurlijk een goed voornemen kunnen maken voor het nieuwe jaar en beloven dat er dan wel een kerstverhaal komt, maar ik heb geen voorspellende gaven en dus geen idee wat het jaar 2017 gaat brengen.

Uiteraard wil ik nu in ieder geval iedereen een heel fijn Kerstfeest wensen en een nieuw jaar met heel veel geluk, liefde en warmte. En vooral in goede gezondheid, want dat is toch wel heel erg belangrijk.

.

9 thoughts on “GEEN KERSTVERHAAL

  1. Een Kerstverhaal is geen must hoor, en met je kerstwensen is niets mis.
    Logisch dat je dit woelige jaar nog een beetje een plaatsje moet geven voor de knop echt om kan. Geniet maar van het feit dat je zó aan kunt schuiven aan de kerstbrunch. Héél fijne dagen!

  2. niets moet alles mag…. en alles op zijn tijd toch?

    Dank voor de lieve wensen, uiteraard hetzelfde dubbel en dwars gewenst en gegund en ja gezondheid… dat is wel de nr1 he

    xxx

  3. Ik zit nog steeds bij te komen. B en de kinderen waren hier 3 dagen te logeren. Heel gezellig, maar ook heel vermoeiend. Fijn dat jullie op het ‘landgoed’ konden brunchen. Ook voor jullie en de rest van de familie een héél goed en vooral gezond 2017! Veel plezier en rust in jullie hutje.

  4. Natuurlijk wens ik jou ook alles wat je mij wenst!
    Ik hoop dat dit jaar voor jou eens wat lekkerder doorkabbelt dan het afgelopen jaar! Zonder pijn en doktersbezoeken en zeker zonder nare verrassingen! Liefs XXX

Geef een reactie

