RENNER EN MEER

.

WOW! Ben ik even snel. Al na negen dagen weer een nieuw stukje. Goed bezig, hè?

Het gaat goed met Renner, hij is al aardig gewend bij ons en reageert goed op zijn naam. Dat betekent echter niet dat hij ook meteen komt als ie wordt geroepen. Nee, hij blijft op twee meter afstand afwachtend naar je kijken met een blik van: wat wil je van me. Hij vindt het (nog) niet echt fijn om opgepakt te worden en dat vind ik dan weer heel erg jammer. Het is zo lekker om door die zachte vacht te woelen, terwijl hij rustig op je schoot ligt, maar dat wil dus nog niet erg lukken. Terwijl ik hier nu bij mijn lapje zit, ligt hij naast me op de grond, rustig om zich heen kijkend en af en toe plat met de oogjes dicht.

Jongste zoon heeft eindelijk de sleutels van zijn nieuwe huis en is anderhalve week druk bezig geweest met schilderen en vloeren leggen. Het is een prachtig huis geworden al zijn er nog wat dingetjes niet helemaal goed afgeleverd, maar dat komt uiteindelijk vast wel goed. Vandaag vindt de grote verhuizing plaats. Hij is echt super blij. Tien maanden bij je schoonvader wonen, gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zelfs niet als je goed met elkaar overweg kunt. Maar het fijnst is toch als je samen met je vrouw in je eigen huis kan trekken en daar de komst van je eerste kindje mag afwachten. Nog ruim tweeëneenhalve maand en dan is het zover.

Komende woensdag wordt kleindochter Zoë twee jaar en dat gaan we a.s. zaterdag al vieren. Zoon heeft aan iedereen gevraagd om een soort brief aan haar te schrijven, of een gedichtje. Een tekening maken mag natuurlijk ook, maar dat is zeker niet mijn sterkste punt. Het is de bedoeling dat alle briefjes in een kistje gaan en dat krijgt ze dan als ze achttien wordt. Je kan dus iets doen voor de tweejarige Zoë of iets voor de achttienjarige Zoë. Of beide. Ik zit met verschillende ideetjes in mijn hoofd, moet ze alleen nog op papier zien te krijgen. Dat gaat vast wel lukken. Hoop ik.

.

6 thoughts on “RENNER EN MEER

  1. Allemaal mooie berichten dus…. en ook een kwestie van geduld , zowel op korte als lange termijn zeker voor Zoë, wat een leuk idee!! Ja dat kom je vast wel uit, je bent creabea genoeg toch.
    Veel plezier bovenal gewenst natuurlik en alvast gefeliciteerd.

  2. Jeeee je bent er alweer! Leuk dat Renner al zo goed went! Hij is nu al niet meer weg te denken zeker? En wat een leuk idee van je zoon voor Zoë..
    Veel plezier met de vieringen en aanstaande geboorte(s)…

  3. Oéps, even m’n mond dicht doen want die viel inderdaad open toen ik hier alwéér een logje zag;-)
    Ja wat is zo’n Labradoedel zacht hé. Bailye ( van onze kleindochter) is een echte knuffelhond én hij luistert goed dus gewoon volhouden en naar de puppiecursus .
    Wat een leuk idee van je zoon voor jullie kleindochter’s verjaardag.

  4. Je gaat lekker zo. Met Renner en kleindochter gaat het zeker lukken en met L en A ook. Ga zo door, een logje van jou is altijd leuk om te lezen. 😘

  5. Wat een grappig idee van je zoon die brieven voor Zoë. Dat ga ik onthouden voor mijn kleindochter volgend jaar. Zij is afgelopen maandag twee jaar geworden en heeft van mij een vliegtuig gekregen (van een soort lego), omdat ze in haar jonge leventje al drie keer met het vliegtuig op reis is geweest en dat allemaal ontzettend leuk en spannend vond. Ze praat nog nauwelijks, maar is in staat om in gebarentaal en mime precies te vertellen wat ze in die vliegtuigen heeft meegemaakt. Bovendien wordt elk vliegtuig dat overkomt uitgebreid opgemerkt en nagezwaaid.

Geef een reactie

